۲:۰۳:۵۳ - دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیران کهگیلویه و بویراحمد ملزم به پاسخگویی شفاف به مردم شدند
مدیران کهگیلویه و بویراحمد ملزم به پاسخگویی شفاف به مردم شدند
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ندیران دستگاه‌های اجرایی این استان با حضور در سامانه سامد ملزم به پاسخگویی شفاف به مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی لدنینژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور در دفتر سامانه سامد(سامانه ارتباط الکترونیکی مردم و مسئولان)، پاسخگوی شکایات، درخواستها و پیشنهادات شهروندان از شهرهای مختلف استان بود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امورحقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از حضور و پاسخگویی مدیرعامل آبفای استان در دفتر سامانه سامد گفت: شرکت آب و فاضلاب استان پس از حضور استاندار و معاون عمرانی اولین دستگاهی بوده که در دفتر سامد حضور پیدا کرده است.

محمود مومننسب با بیان اینکه مدیرعامل آبفای استان با پاسخگوی بیش از ۴۶ مورد ارتباط تلفنی و در مدت زمان ۲ ساعت در تعداد پاسخگوییها پیشتاز بوده است، بیان کرد: حفظ این رویکرد سبب ایجاد رضایت مردم از مسئولان میشود.

وی با تقدیر از پاسخگویی شفاف و سعه صدر مدیرعامل آب و فاضلاب فاضلاب شهری استان در پاسخگویی به تماسهای مردمی از طریق سامانه سامد تصریح کرد: هدف از ایجاد سامانه سامد برقراری ارتباط مستقیم مردم با مسئولان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: مدیران و معاونین آبفای استان در همه حال آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و این موضوع از رویکردهای اصلی آبفای استان است.

سیدعلی لدنی نژاد بیان کرد: تماسها و درخواستهای شهروندان امروز بیشتر حول محول توسعه شبکه فاضلاب، افت فشار آب و تسریع در رفع شکستگیها بود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی درخواستها علاوه بر پاسخگویی شفاف به صورت جدی پیگیری میشود.

انتهای پیام/ن


منبع :: https://www.tasnimnews.com




تبليغات
بانک پاسارگاد